۱۷ مهر ۱۳۸۵، ۱۸:۵۸

/ پيام رئيس جمهور به نخستين همايش "بچه هاي آسماني" /

شهدا تنها مايملك خويش را تقديم اسلام و انقلاب كردند

شهدا تنها مايملك خويش را تقديم اسلام و انقلاب كردند

دكتر احمدي نژاد در پيامي به اولين همايش بچه هاي آسماني ويژه شهداي مراكز سازمان بهزيستي استان تهران تاكيد كرد كه شهداي اين مراكز بجز وجود خودشان هيچ چيزي در دنيا نداشتند و تنها مايملك خويش را دو دستي تقديم اسلام و انقلاب نمودند.

به گزارش خبرگزاري مهر، در پيام رئيس جمهوري آمده است : اينك كه در بهترين لحظات و ايام ضيافت الهي، اولين همايش زيباي "بچه هاي آسماني" در نكوداشت مقام و منزلت رفيع فرزندان شهيد مراكز سازمان بهزيستي برگزار مي شود ، ضمن نثار خالصانه ترين سلام و صلوات الهي به ارواح مطهر همه شهيدان اسلام و انقلاب، از مسئولان برگزاري اين همايش تشكر و قدرداني مي كنم.

در ادامه اين پيام آمده است : خوشا به حال آنانكه با امام خود، پيمان الهي بستند و تا تقديم جان خويش، لحظه اي درنگ در مجاهدت و ايثارخود نكرده وعهد خود با او نشكستند. آري شهداي مراكز سازمان بهزيستي بجز وجود خودشان هيچ چيزي دردنيا نداشتند و تنها مايملك خويش را دو دستي تقديم اسلام و انقلاب نمودند.

خوشا آنان كه در پيروي ازمولايشان، گل سپيده كاشتند و با اطاعت از فرامين الهي رهبرشان، سر درطبق اخلاص و بندگي نهادند و اجازه ندادند حوادث روزگار به جاودانگي راه و رسم شهادت خدشه اي وارد نمايد.

خوشا آن داعيه داران بي ادعا كه بي هيچ ترديدي نسبت به فرمان امامشان، جان خود را ايثار نموده و اسلام و انقلاب و كشور را براي هميشه تاريخ بيمه كردند.

خوشا آن سرفرازان طريق جهاد و شهادت، كه تا آخرين نفس با دنياي ظلم و ستم مبارزه كردند و براي هميشه كشور، راه عدالت خواهي و عدالت گستري را ترسيم نمودند.

خوشا به حال آنانكه به تأسي از امام خود، سياست را با ديانت و ديانت را با مهرورزي و محبت و عدالت و مجاهدت و عقلانيت و نهايتا همگي آنها را با شهادت معنا كردند تا خط سرخ شهادت حضرت سيد الشهداء(ع) همچنان زنده بماند.

و بالاخره خوشا به حال آنها كه در اين شرايط زماني و مكاني، صراط مستقيم آن پلك تباران عاشق را چراغ راه خويش قرار داده و در خدمت صادقانه به بندگان خدا از هيچ كوششي فروگذار نمي كنند.

با آرزوي قبولي طاعات وعبادات همه عزيزان، ازخداوند بزرگ مسئلت دارم تا همه شهداي دفاع مقدس و انقلاب به ويژه فرزندان شهيد مراكز سازمان بهزيستي را با شهداي صدر اسلام و صحرا كربلا محشور فرمايد.

کد خبر 392006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha